Mít dobrý obal dnes nestačí. Zabalte své produkty do originálního a kvalitního obalu, který bude plnit ještě další funkce. Přimějte své zákazníky, aby se stali závislí na vaší značce a na způsobu vaší komunikace. Balení produktů zažívá svůj boom. Využijte toho!

Obaly dnes už patří mezi expertní záležitosti. Nestačí zboží jen nějak zabalit. Když na to půjdete chytře a pozvednete vaše obaly o úroveň výš, vyděláte. Nemusíte být zrovna experti na výrobu obalů. Stačí si zvolit správnou firmu a nechat si od ní poradit. Jak na to?

Abyste se vyhnuli případným chybám, dobře si prověřte zázemí a zkušenosti firmy. „Dobrá packagingová firma musí mít vlastní tiskové, zpracovatelské a logistické zázemí. Nezbytné jsou také dostatečné výrobní, skladové a personální kapacity. Jedině tak máte jistotu, že se vaší zakázce bude někdo profesionálně věnovat,“ zdůraznil ředitel divize packagingu brněnské tiskárny POINT CZ s.r.o. Petr Hajda. Správný dodavatel dokáže s obalem nejenom dobře poradit, ale připraví vám také konstrukční vzorek.

Správně pojatý obal posílí brand vaší značky i loajalitu zákazníků

Investovat do správného obalu může být jedním ze způsobů, jak svůj produkt odlišit od konkurence. Funkční a designově pojatý obal dokáže posílit firemní brand a pobídnout zákazníky k další nákupní akci. „Funkce obalu se mění. Z pouhé ochrany produktu se stává zážitek. Obal dnes dokáže apelovat na city, útočit na jednotlivé cílové skupiny zákazníků. Nemluví pouze k nim, mluví s nimi. Navíc může plnit celou řadu dalších funkcí,“ nastínil Hajda. To vše za stejnou výrobní cenu. Profesionální packagingová firma dokáže spolu s vámi vyřešit, promyslet a otestovat správnou podobu obalu, vyladit ho.POINT

Zákazníci chtějí ekologické a „vychytané“ obaly s přidanou hodnotou

Překvapit zákazníka, který je v dnešní době čím dál náročnější, není snadné. Dobrý obal splňuje celou řadu požadavků. Musí být kvalitní, hezký, ekologický. Právě na ekologičnost obalu jsou kladeny stále vyšší nároky. Zásadní změnou je odklon od plastových řešení a návrat k šetrnější papírové verzi. Zákazníci chtějí menší a úspornější balení, „vychytané“ obaly, které nezaberou moc místa a zároveň přináší další užitnou hodnotu a dají se použít opakovaně. Důležitou roli hraje nejen materiál, ale také povrchová úprava, grafika nebo brandové doplňky jako jsou kartičky, samolepky a další materiály přidané do balíčku k produktu. Tyto dárky jsou dnes již nezbytnou součástí upsellingu a zákazník je očekává.

Boom packagingu je pro všechny prodejce velké téma. Obrátit se v tomto případě na profesionální pomoc je užitečné a může vám ušetřit mnoho starostí. Vyzkoušejte POINT CZ. Poskytneme vám nezávaznou konzultaci, připravíme maketu a kalkulaci. POINT CZ, to je záchytný bod na cestě za „chytrým“ obalem.

Váš kontakt: Petr Hajda, ředitel divize Packaging, POINT CZ, s.r.o. phajda@pointcz.com
www.pointcz.cz

Text nevyjadřuje názor redakce