Potravinářská firma Hamé je již pět let hlavním partnerem nejen biatlonové reprezentace, ale celého českého biatlonu.

Snažíme se tedy dlouhodobě podporovat rozvoj nových talentů, které jednou navážou na Michala Krčmáře, Veroniku Vítkovou, Gábinu Koukalovou nebo Ondřeje Moravce

pokračuje Kopáček s tím, že chlapci i děvčata v sezoně závodí po celé České republice a v soutěži se hodnotí jejich procentuální úspěšnost střelby.

Právě střelba je onou magickou proměnnou, která dokáže zamíchat s téměř jasnými výsledky a celkově zvyšuje diváckou atraktivitu biatlonu. Jedna jediná nepřesnost při poslední ráně znamená propad z čela závodu a dává šanci na výhru těm, kteří ve vítězství už nedoufali. A čím více je úspěchů na straně české reprezentace, tím více lidí tento původně vojenský sport přitahuje. Sledovanost televizních přenosů postupně od sezony 2010/2011 stoupá až na aktuálních 4,5 milionu diváků v sezoně 2017/2018 a jednotlivé závody podle statistiky České televize sleduje přes milion a půl diváků. ,,Kontinuálně s tím nám roste i zájem dětí, aktuálně jsme na čtyřnásobku oproti sezonám před mistrovstvím světa v Novém Městě na Moravě a Olympijskými hrami v Soči," doplňuje čísla prezident Českého svazu biatlonu a viceprezident Mezinárodní biatlonové unie, Jiří Hamza.

Hamé1

Síla českého biatlonu láká sponzory i turisty

Úspěchy českého biatlonu se promítají nejen do oblíbenosti ze strany diváků, ale zároveň přinášejí svazu tolik potřebné finance. Sponzoři a partneři mají díky televizním přenosům větší zásah a navíc mohou sportovce zapojit do svých marketingových aktivit a tím své produkty a služby více zatraktivnit. Závodníky z reprezentace v reklamních kampaních a firemní komunikaci používá i hlavní partner Hamé.

Biatlon svým způsobem symbolizuje aktivní životní styl současné doby. Je to moderní dramatický sport a zároveň krásný pohyb v zimní krajině. Navíc jako výrobce širokého spektra potravin nabízíme i produkty, které jsou vhodné právě jako občerstvení pro podobné venkovní sportovní aktivity, například ovocné kapsičky

vysvětluje marketingová ředitelka Hamé Lenka Vaněk.

Hamé1

 

Rostoucí obliba biatlonu pomáhá v neposlední řadě i regionům spojeným se závody, zejména s velkými akcemi jako těmi v Novém Městě na Moravě. „Mistrovství světa i závody světového poháru mají obrovský marketingový a ekonomický přínos. Přilákají totiž velké množství dalších sponzorů i turistů, kteří chtějí vidět úplnou světovou špičku na vlastní oči. Ti lidé se musí někde ubytovat, chodí do restaurací a utrácejí v regionu peníze,“ pokračuje Jiří Hamza a dodává, že Vysočina aréna patří mezi biatlonisty ke třem nejoblíbenějším zastávkám. S tím je pak spojen i obraz českého biatlonu v zahraničí. „Náš tým má respekt jak v rovině sportovní, tak i diplomatické. V důležitých momentech, například v oblasti dopingu, jsme neustoupili z našich postojů a názorů, a to nás dostalo do úplně jiné pozice.“ A Petr Kopáček z Hamé uzavírá:

 

Zcela věříme profesionalitě celého českého biatlonového týmu, i když nemusíme mít vždy na vše stejný názor. Naše partnerství s Českým biatlonovým svazem natolik silné, že budeme i nadále a moc rádi spolupracovat. Lidé ze svazu dokázali vybudovat úžasný tým, který funguje jak po sportovní, tak i lidské stránce. Chceme být u jejich úspěchů a bude nás těšit, pokud za nějaký čas uvidíme i úspěchy dnešních dorostenců, kteří s naší podporou soutěží v Super střelci.

 

 

Text nevyjadřuje názor redakce