Máte tušení, co je základem firemní identity? No přece poutavé logo. Ano, bez vlastního originálního označení vlastní společnosti se neobejdete. Je prakticky jedno, zdali vlastníte velkou firmu, anebo jste „pouze“ OSVČ. I bloger mající své internetové stránky bude s jedinečným logem vypadat mnohem důvěryhodněji a lidé si daný web mnohem rychleji a jednodušeji zapamatují. Logo si lze vytvořit, nicméně je zapotřebí brát v potaz hned několik důležitých aspektů. Jakých? Čtěte dál, dozvíte se to v následujících řádcích.

Jaký typ loga potřebujete?

V první řadě je zapotřebí mít rozmyšleno, jaký druh loga byste potřebovali. Existují v podstatě tři základní modely. Pokud spíše tíhnete k textu, pak není problém nechat si vyrobit logo na míru, jehož součástí budou pouze písmena, respektive zkratka či celý název vaší společnosti. Jestliže ale kladete důraz na grafickou stránku, pak vsaďte raději na obrázek. Poslední variantu představuje kombinace dvou předchozích jmenovaných.

Originalita a kvalita jako základ

Myslete na to, aby vaše značka byla originální a jednoduše zapamatovatelná. Kopírováním něčeho již vymyšleného byste si moc nepomohli. Také se vyplatí vsadit spíše na profesionální společnost, která vám vyrobí logo v křivkách a nápaditém stylu. Vaši partneři si jej jednoduše zapamatují a ocení jeho kvalitu.

Neplaťte ani korunu navíc!

Máte strach, že vás tvorba loga profesionály bude stát hodně peněz? Bohužel oprávněně. Některá grafická studia skutečně dokážou vzít za logo i kolem 3 000 korun a více. Vy ale rozhodně takovou částku hradit nemusíte. Stačí si pouze nechat vyrobit vaše logo na Stovkomatu. Právě tento portál nabízející online služby různého charakteru poskytuje i tvorbu profesionálního loga na míru. Vybrat si přitom můžete hned z několika dodavatelů.

Text nevyjadřuje názor redakce