nullŘada úřadů, institucí i firem již rozpoznala široké možnosti, které internet v komunikaci se zákazníky nabízí a poskytuje svým klientům stále širší možnosti, jak vyřídit nezbytnou administrativu bez nutnosti osobní návštěvy na pobočce. Skvělou ukázkou toho, co vše lze přes internet vyřídit z pohodlí domova či kanceláře, je aplikace RWE ONLINE SERVIS energetické společnosti RWE.

RWE ONLINE SERVIS na stránkách http://www.rwe.cz je bezplatná internetová aplikace, která umožňuje všem zákazníkům RWE vyřizovat většinu záležitostí týkající se odběru zemního plynu nebo elektřiny prostřednictvím počítače.

Jednoduše zde můžete provést například změnu svých kontaktních údajů - stačí 3x kliknout a opravu provedete sami přímo na svém zákaznickém účtu.

Pokud si nejste jisti, zda jste zaplatili poslední fakturu za plyn nebo elektřinu, najdete v aplikaci dokonalý přehled o předepsaných zálohách, provedených platbách i již zaplacených fakturách. Navíc si můžete sami změnit výši pravidelných záloh za plyn či elektřinu, nebo si objednat elektronickou fakturu místo papírové.

Takto chytrý způsob vzájemné komunikace přináší výhody nejenom zákazníkům, kteří mají všechna svá data denně na dosah, ale i samotné firmě, která zlepšenou péčí o zákazníky zvyšuje jejich spokojenost s nabízenými službami.

nullRWE nyní motivuje své zákazníky k registraci do RWE ONLINE SERVISU také soutěží o devět stylových tabletů iPad 2, které jsou ztělesněním moderních technologií a chytrých řešení. Stejně jako RWE ONLINE SERVIS.

Chcete-li se seznámit se všemi výhodami, které RWE ONLINE SERVIS zákazníkům nabízí a vyhrát iPad 2, navštivte stránky http://www.rwe.cz a zaregistrujte se. Přehledná nápověda a videoprůvodce vám jednoduše vysvětlí, vše, co je třeba.

Text nevyjadřuje názor redakce