Praha – Řešení služebních cest nebývá vždy jednoduchou záležitostí. Zvláště v momentě, kdy máte k dispozici několik desítek různých vyhledávačů na letenky i hotely a stovky loajalitních programů. Online platforma Trip.market Business, která na trh vstoupila v květnu letošního roku, má za cíl tento problém vyřešit.

Nejsilnějším nástrojem nového e-commerce projektu je unikátní nástroj pro správu služebních cest, ve kterém si mohou klienti Trip.market Business rezervovat nejvýhodnější letenky i ubytování v požadované destinaci a vše administrativně zajistit během několika minut. Svým klientům tak nabízí v jediném online nástroji služby, které jsou běžně dostupné pouze samostatně.

„Trip.market Business patří mezi nejpokročilější nástroje pro zajišťování služebních cest, které jsou na trhu dostupné. Každý z uživatelů, ať už se jedná o manažery služebních cest nebo samotné zaměstnance, má díky systému k dispozici všechny benefity týkající se letecké dopravy a ubytování. A to i pro osobní použití,“ uvedl ředitel společnosti Trip.market Vít Rosberg.

Služební cesty v jednom nástroji
Platforma Trip.market Business nabízí firemním klientům plně individuální přístup do celého systému rezervací pro všechny zaměstnance. Ve vyhledávači letů a ubytování naleznou nejvýhodnější ceny, které jinde na trhu nejsou k dostání.

„Ke každému z klientů přistupujeme individuálně. I proto je možné v závislosti na množství objednávek upravit ceny ke spokojenosti obou stran. V případě ubytování dokážeme být díky jedinečnému poskytovateli až o 20 procent levnější než konkurence,“ doplnil výhody Trip.market Business Rosberg.

Zaměstnanci mohou službu využít i pro své osobní cesty. Každý z uživatelů systému Trip.market Business má možnost jednoduše a bez prostředníka rezervovat letenky a ubytování. V rámci správy služebních cest firmy je možné nastavit profily cestujících a úrovně jejich individuálních tříd pro letenky i ubytování.

Systém zároveň umožňuje spravovat několik úrovní schvalování rezervací příslušným vedoucím včetně detailního reportování všech nákladů. Zaplatit za letenky je možné buď kartou ihned, nebo prostřednictvím faktury vystavené na konci měsíce za všechny rezervace.

Jako bonus karta VISA Platinum
Podle Rosberga bylo cílem vytvořit službu, která českým firmám maximálně zjednoduší zařizování služebních cest do zahraničí.

„Klademe důraz na to, aby byl celý proces efektivní, přehledný a komfortní pro uživatele, kteří letenky a ubytování vybírají, stejně jako pro ty, kteří náklady schvalují. Díky nejrůznějším benefitům je využívání našich služeb výhodné pro firmy i jejich zaměstnance,“ je přesvědčený ředitel Trip.market Business Rosberg.

Zaměstnanci mohou získat jako benefit platební kartu VISA Platinum s rozsáhlým cestovním pojištěním pokrývajícím i storno zájezdu nebo ztrátu osobních dokladů pro všechny členy výpravy. A to i pro osobní použití. Díky této kartě mohou také vybírat zdarma v cizí měně v bankomatech po celém světě s kurzem ČNB-střed.iStock 621597130 1

Automatická správa věrnostních programů
Uživatelský komfort služby Trip.market Business zvyšuje garance vyhledání náhradní letenky do pěti minut či propojení systému s kalendářem a nástroji na správu rozpočtů. Součástí webové aplikace Trip.market Business je plně automatizovaný systém pro správu všech stávajících loajalitních programů, které mají firmy zřízeny u jednotlivých aerolinek a hotelů.

„Náš systém v zásadě přenáší celé letiště k firmám do kanceláře,“ shrnuje službu ředitel Rosberg.

Všechny benefity služby Trip.market Business najdete na stránkách Trip.market Business. Zájemci o využívání služeb Trip.market Business se mohou kdykoli obrátit na tým zákaznické péče na infolince +420 222 266 966 nebo emailu info@trip.market, který jim zprostředkuje detailní prohlídku systému a ukázku všech jeho funkcionalit.

Text nevyjadřuje názor redakce