I v dnešním světě sociálních sítí, chatu nebo e-mailu preferuje polovina zákazníků klasický telefon pro řešení svých požadavků (podle studie Northridge Group). Zákaznické hovory se však dají odbavovat inovativně. V případě, že jsou telefony provozovány na technologii VoIP a jsou zapojeny do virtuálního call centra. 

V klasickém zákaznickém call centru odbavují operátoři příchozí hovory zpravidla v jedné místnosti. O údržbu a upgrade hardwaru se stará provozovatel kontaktního centra. U virtuálního call centra všechny starosti o údržbu přebírá poskytovatel služby.

Call centrum v cloudu

Viruální call centrum však mění pojetí kontaktního centra. Lze jej zřídit všude, kde je dostupný internet, není limitované jednou lokalitou. Operátoři se mohou do front přihlašovat ze svých notebooků odkudkoliv, z kanceláře i z domova. Provozovatel získá větší komfort v obsluze hovorů. Způsob řazení hovorů do front nebo přihlašování obsluhy zákaznického servisu, vše nastavíte přes webový prohlížeč. Manažer zákaznického centra má na svém panelu neustálý přehled o počtech hovorů i čekací době na lince. Podle zatížení jednotlivých front může operátory jedním klikem přesouvat. Samozřejmostí jsou statistiky o vytížení zákaznického centra i jednotlivých operátorů. Takovéto virtuální call centrum VOIPEX TEAM dodává společnost IPEX.

IPEX

 

 

 

 

 

 

 

Škálovatelnost

Díky využití cloudu je možné call centrum zřídit pro jakýkoliv počet účastníků. Je tedy dostupné i pro menší firmy, kdy není potřeba na počátku investovat do drahých zařízení. Stačí si objednat účet za 350 Kč/ měs pro každého uživatele, který vyřizuje hovory call centra. Počet uživatelských účtů je možné během času zvyšovat nebo snižovat podle aktuální potřeby.

V Aukro.cz si chválí jednoduchost

Zřízení call centra není vůbec složité. IPEX vám dokáže call centrum nasadit velmi rychle, můžete si jej nezávazně i vyzkoušet. Podle společnosti Aukro.cz je toto řešení spolehlivé a jednoduché na obsluhu.

Text nevyjadřuje názor redakce