Moderní technologie jsou dnes již automaticky očekávány od účastníků a zadavatelů konferencí.

Proto i audiovizuální společnosti drží krok s dobou a zásobují „eventový trh“ všemi možnými novinkami v oblasti audiovizuální a světelné techniky, ale i novinkami v oblasti sociálních sítí, mobilních aplikací a virtuální reality.

Mimo těchto technických nároků, mají na celkový dojem z akce vliv i prvky netechnického charakteru. Jedná se o zcela zdánlivé drobnosti, které jsou často opomíjeny. Pro účastníka vedou takové prvky ke gradaci a zážitku z konference. Jsou to právě detaily, které finálně celou akci výrazně podpoří.

Personifikace konference 

Pro naše klienty se vždy snažíme najít nové prvky a konferenci něčím novým personifikujeme. Na jedné straně je třeba téma podpořit vhodnou grafikou – linkou, která se prolíná již od prvopočátku celým zvacím procesem, veškerými tiskovinami a vizuály pro danou konferenci a samozřejmě i dekorací vybraných prostor. Celkový dojem z akce umocní i vhodně volený oděv pro hostesky a veškerý doprovodný personál. Ale i toto se již zdá jako zcela běžná a ničím neohromující realita a potřeba kvalitního eventu.

Čím tedy doplnit „tento základ“, který je pro mnoho klientů již samozřejmostí? Domníváme se, že to jsou právě ty, již zmiňované, detaily. Zdánlivá maličkost, jako ponechaný vzkaz na zrcadle v hotelovém pokoji či ráno nalezený dárek za dveřmi, na míru připravené konferenční noviny rozdávané při snídani, ve kterých máte možnost si přečíst postřehy z předešlého dne, umocní zážitek z celé akce. 

Konference, workshop či jakýkoliv jiný typ eventu se tak stává pro mnoho účastníků mnohem osobnější a v takové atmosféře se i nám, jako agentuře, lépe pracuje. Správné načasování a stylizace detailů je nesmírně důležitým faktorem k úspěchu vašeho snažení.
Toto vše dodává celé akci výjimečnost a originalitu, která zůstane v mysli účastníka konference a nechá mu pocítit jedinečnost okamžiku a spojení se značkou.

Text nevyjadřuje názor redakce