Proč se AAA AUTO rozhodlo podpořit jako sponzor český fotbal?

Jsme největší prodejce ojetých automobilů nejen na českém a slovenském trhu, ale ve střední a východní Evropě obecně. Fotbal je u nás bezkonkurenčně nejoblíbenějším sportem, proto je naše vzájemná spolupráce zcela logickým krokem. Kromě ojetých vozů provozujeme pod značkou Mototechna i prodej tzv. půlročních vozů, tedy automobilů s nájezdem do 20 000 km a stářím půl roku. Hledáme tedy neustále nové zdroje ověřených automobilů a díky této spolupráci jsme skloubili více věcí najednou. Český fotbal získal spolehlivého partnera na cesty, který dodá atraktivní a tolik potřebné nové vozy, a my si tím zajistíme pravidelný přísun kvalitních automobilů. Je důležité připomenout, že kromě českého fotbalu jsme ve sponzoringu tohoto sportu aktivní i na Slovensku, kde podporujeme národní reprezentaci. Stejně jako je fotbal férová hra, i my se snažíme přinášet do obchodu s ojetými automobily férovost. Vozy detailně prověřujeme, dbáme na neustálé zdokonalování našich prodejních procesů a snažíme se veřejnost edukovat, aby lidé mohli nakupovat ojeté vozy bezpečně a bez starostí. 

Jakou formou sponzoring probíhá?

Fotbalové asociaci a LFA jsme prostřednictvím značky Mototechna poskytli celkem 105 nových vozů řady značek - například BMW X6, BMW X1, Kia Sorento, Kia Sportage a Kia Ceed. Vozy si převzaly jak jednotlivé kluby, tak funkcionáři fotbalové asociace a ligové soutěže. Vozy budeme pravidelně měnit po čtyřech až šesti měsících. Následně je využijeme pro prodej zánovních aut právě v naší Mototechně. Může se tak stát, že si u nás zákazníci zakoupí vozy, které pro ně „zajedou“ fotbalové osobnosti jako je Václav Kadlec nebo Miroslav Pelta. Na oplátku máme přístup na fotbalové stadiony, ať už se svými logy nebo propagačními akcemi, takže se mnoho fanoušků fotbalu má možnost seznámit s naší nabídkou vozů i souvisejících služeb.

Jaká je vlastně hodnota spolupráce s českým a slovenským fotbalem, dá-li se vůbec vyčíslit?

Do nákupu vozů pro českou nejvyšší fotbalovou ligu jsme investovali 70 miliónů korun. Na Slovensku, kde jsme partnerem Slovenského fotbalového svazu, jde o investici 1 125 000 €. Už teď víme, že to byl krok správným směrem. Václav Kadlec ze Sparty, slovenský reprezentační brankář Matúš Kozáčik z Plzně, Jan Šimůnek z Dukly, či Ivan Hamšík a Martin Škrtel ze slovenské reprezentace prostě táhnou. Je to pro nás investice do budoucna, věříme, že takto posílíme značku AAA AUTO zejména v regionech. Máme pobočky v každém krajském městě a mnoho lokalit z těch, kde sídlí našich 21 autocenter, se shoduje i se sídly ligových klubů, které mají vozy od nás. Chtěla bych zdůraznit, že se jedná o vůbec první spolupráci prodejce ojetých vozů s nejvyšší fotbalovou soutěží v celostátním měřítku v dějinách české ligy nebo slovenské reprezentace.

Zmínila jste Mototechnu, která je pro mnoho lidí stále nostalgickou značkou z minulosti. Jakou úlohu má v rámci „áček“?

Pod znovuobnovenou značkou Mototechna nabízíme minimálně ojeté zánovní vozy, s nízkým počtem najetých kilometrů, nízkého stáří, s jasně doloženou servisní historií a často ještě v záruce výrobce. Výhodou vozů z Mototechny je cena nižší o 30-40% oproti novým automobilům, přitom jde o vozidla se stejnou užitnou hodnotou, navíc většinou s vyšším stupněm výbavy. Dalším benefitem je možnost pořízení těchto aut na našich pobočkách bez čekání a možnost výběru z až padesáti modelů dvaceti značek. Na místě je rovněž možné získat na vozy úvěr a pojištění, které zprostředkováváme od nejvýznamnějších hráčů na trhu. Mototechna je prostě naše výkladní skříň, to nejlepší, co nabízíme.

Jak jste na tom se sportem vy sama?

Mám vlastně k fotbalu celkem blízko, ráda si zahraji nohejbal. Kromě toho ráda běhám, nebo si zapinkám badminton.

Text nevyjadřuje názor redakce