Na dvouletém partnerství se dohodla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová s předsedou FAČR Miroslavem Peltou a předsedou LFA a šéfem ligy Dušanem Svobodou. Jedná se o vůbec první spolupráci prodejce ojetých vozů a první ligy v celostátním měřítku. „Jsme největším prodejcem ojetých automobilů nejen v České republice, ale i v regionu střední a východní Evropy. Neustále roste počet našich poboček i počet prodaných vozů. Podpora oblíbeného sportu – fotbalu – a klubů v jejich cestě nejvyšší ligovou soutěží je tak logickou součástí našeho tuzemského působení,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová a doplnila: „Automobily poskytneme prostřednictvím naší značky Mototechna, která od svého vzniku v ČR a na Slovensku prodala vozy téměř 30 000 zákazníkům, kteří preferují kvalitní, minimálně užívané vozy.“

Miroslav Pelta, předseda Fotbalové asociace České republiky vidí hlavní výhodu spolupráce s AAA AUTO ve spojení nejvyšší soutěže a největšího prodejce ojetých vozů v České republice. „Z pozice předsedy Fotbalové asociace České republiky mohu s radostí konstatovat, že se nám podařilo připojit do našeho partnerského portfolia další silnou značku. Společnost AAA AUTO je významným prodejcem automobilů, který s námi realizoval jeden z největších dosavadních kontraktů. Jsem přesvědčený, že partnerství bude prospěšné pro obě strany,“ řekl. Předávání prvních vozů byli přítomny největší hvězdy české ligy, například Václav Kadlec z AC Sparta Praha, Jan Šimůnek z FK Dukla Praha a Matúš Kozáčik z FC Viktoria Plzeň.

AAA Auto

 

 

 

 

 

Spolupráce v hodnotě 70 000 000 korun

Celková hodnota 105 nových vozidel, zapůjčených LFA pod značkou Mototechna, dosahuje hodnoty 70 000 000 korun. Automobily se budou měnit každých šest měsíců a půjde o řadu modelů, značek a specifikací. “Vzhledem ke stále se zvyšující se poptávce po zánovních vozech do tří let stáří s nájezdem do 30 000 km, hledáme další ověřené zdroje automobilů, pomocí kterých můžeme navýšit naši nabídku pod značkou Mototechna. Když přišla nabídka podpořit český fotbal a spolu s tím i regionální kluby, spojilo se tak více věcí najednou. Díky této spolupráci budeme mít dva roky velmi pravidelný přísun zánovních, málo ojetých vozů,“ doplnila Topolová.

Úspěšné znovuoživení značky Mototechna

Mototechnu, která vozy poskytuje, AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. Společnost prodává také prémiové a luxusní vozy pod značkou Mototechna Premium. Pro zánovní automobily z Mototechny je typické stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů, cena o 30 až 40% nižší v porovnání s novými vozy, výběr z téměř padesáti modelů vozů dvaceti značek, jejich okamžitá dostupnost a nabídka nejžádanějších výbav na trhu. Prodeje pod značkou Mototechna jen letos vzrostly téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu. Auta si může zákazník pořídit také pomocí klasického úvěru od jednoho ze čtyř renomovaných partnerů - České spořitelny, Home Credit, Komerční banky a Moneta Money Bank.

Trendy zánovních automobilů

Nejpopulárnější značkou v Mototechně je Škoda (27%), následovaná značkami Hyundai (15%) a Kia (8%). 69 % zákazníků volí zánovní vůz v benzínovém provedení, 43 % hatchback a 20 % SUV, 13% vůz v automatu a nejoblíbenější motor je 1.2 TSI. Z barev se nejlépe prodávají auta bílá (25%), černá (15%) a šedá metalíza (13%).

Text nevyjadřuje názor redakce