Věrnostní programy fungují
Přední producent mražené a konzervované zeleniny, firma Bonduelle, vsází na věrnostní programy, díky kterým si úspěšně buduje loajální klientskou základnu. Jedním z těchto programů je projekt Škola plná zdraví (ŠPZ), který cílí na školní jídelny a provozovny veřejného stravování a institucionální gastronomie. Školy zapojené do tohoto programu odebírají zeleninu Bonduelle a získávají body, za které si následně mohou vybrat praktické odměny z širokého výběru užitečných reklamních dárků.

Klíčem k úspěchu je volba vhodných dárků
Bonduelle ročně investuje do reklamních dárků až 50 % svého marketingového rozpočtu, a při jejich výběru klade důraz na užitečnost a efektivitu. „Vzhledem k tomu, že našimi klienty jsou zejména profesionální kuchaři a kuchařky, inspiraci při volbě vhodných dárků hledáme právě u nich.“ vysvětluje Kristina Hanousková, B2B Brand and Trade Marketing manažerka společnosti Bonduelle Food Service. Funkčnost a originalita jsou hlavní rysy, které musí reklamní dárek splňovat, proto se mezi odměnami objevují především praktické nástroje na vaření, nádobí, kuchařky či reklamní textil.

Trendem jsou tailor-made produkty
Bonduelle podporuje prodej své zeleniny i tím, že cílí také na strávníky ve školních jídelnách. Prostřednictvím podpůrného projektu Bondíkmánie odměňuje děti za to, že ve školách upřednostňují zeleninová jídla. Každý malý strávník má kartičku, kam dostává razítka za každý zeleninový oběd. Když je kartička plná, získá žák malý dárek s logem Bonduelle. Dárky v Bondíkmánii jsou rozmanité a mezi nejoblíbenější odměny patří série sběratelských silikonových náramků.

náramek

 

 

 

 3

 

 

Tyto silikonové náramky s piny ve tvarech oblíbených zeleninových postaviček Bonduelle měly u dětí velký úspěch.

„Kromě kuchařů cílíme také na dětské strávníky, které není jednoduché zaujmout. Standardní nabídka reklamních předmětů je okoukaná, a proto pro nás není dostačující. Z tohoto důvodu volíme zejména zakázkovou výrobu.“ dodává Kristina Hanousková. Zakázková výroba reklamních dárků nabízí široký prostor pro individuální zpracování a originalitu a umožňuje firmám významně se odlišit od konkurence.

Originální sběratelská série silikonových náramků s piny ve tvarech oblíbených zeleninových postaviček vznikla ve spolupráci se společností Silic Média. „Bonduelle je příkladem úspěšné praxe a perfektní ukázkou toho, že originální předměty s firemním logem podporují nejen vztahy se zákazníky, ale také růst byznysu.“ dodává Miroslav Semerád, jednatel společnosti Silic Média, která se zabývá vývojem, výrobou a distribucí široké škály reklamních předmětů a s firmou Bonduelle spolupracuje již třetím rokem. „Výrobu odměn do našich věrnostních programů řešíme s partnery, kteří nám poskytují komplexní služby. Abychom ušetřili, obracíme se přímo na výrobce, kteří nám zajišťují grafické vizualizace, výrobu i expedici.“ doplňuje Kristina Hanousková a dodává, že tvorba reklamních předmětů na míru se vyplatí. Důkazem toho jsou zmíněné náramky, jejichž pořizovací náklady byly relativně nízké, ale efekt měly veliký. Děti si ve školních jídelnách objednávaly zeleninové pokrmy, jen aby vytouženou odměnu získaly. Díky tomu mnoho školních jídelen zvýšilo nabídku zeleninových jídel a pozitivním dopadem byl i následný růst tržeb společnosti Bonduelle.

Více informací o možnostech zakázkové výroby reklamních dárků se dozvíte na stránkách společnosti Silic Média www.silicmedia.cz

Text nevyjadřuje názor redakce