Investice do e-mailingových kampaní se několikanásobně vrátí, ale pouze pokud jsou splněna určitá pravidla. Mnoho firem zapomíná na základní zásady a nebere v potaz, co může zvýšit proklikovost.

Přímý marketing formou e-mailingových kampaní je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro budování one-to-one komunikace. Míru open-rate a click-rate u nich ovlivňuje celá řada faktorů, ať už jde o splnění technologických náležitostí, responzivní vzhled, personalizaci, obsah, grafiku či dobu, kdy má být odeslána. Jde o souhrn proměnných, které pomohou zdárně vyřešit inteligentní platformy. Jednou z nich je český nástroj Mailforce, vyvíjený s důrazem na přesné zacílení a automatické vyhodnocování.

Marketér to má snadné

Díky této platformě je jediným úkolem marketéra plánujícího e-mailingovou kampaň určit typ sdělení, které chce rozeslat. Následně analytici navrhnou konkrétní způsob kampaně, vytvoří design a odzkouší zobrazení kampaně na celé řadě zařízení. Po odsouhlasení je na základě analýz inteligentních algoritmů Mailforce vybrán nejvhodnější čas pro její odeslání – pracuje se nejen s historií již odeslaných kampaní, ale také zanalyzují klíčová slova newsletteru a vezmou v potaz i aktuální počasí.

Obsah a čas odeslání podle počasí

Zvolit správnou dobu pro odeslání kampaně je velmi důležité. Každý z dnů může být vhodný pro jiné sdělení, svou roli hraje i čas, zda jde o pracovní volno nebo prodloužený víkend. Podstatným faktorem je také stav počasí. To ostatně potvrzuje studie vycházející z platformy Mailforce na více než 37 milionech e-mailů směrovaných do B2B i B2C segmentu. Díky ní bylo zjištěno, že během teplých a slunných dní jsou příjemci až 3x více vnímavější k nákupu zboží, jakož i služeb spojených s přírodou, sportem, oddechem a volnem. Počasí tak může nastavit emociální chování spotřebitelů. Dobré vs. špatné počasí tak má až třetinový vliv na míru otevření newsletteru dle jeho zaměření. V případě prokliku se na výsledku podepisuje více jak 50 % a míra konverze může stoupnout až na hranici 85 %.

graf

 

 

 

 

 



Dělejte e-mailing, který má smysl. Svěřte se do péče odborníků platformy Mailforce – tel.: +420 607 070 607; web: www.mailforce.cz; e-mail: sales@mailforce.cz – a oni s vámi proberou nezávaznou poptávku.