Přes aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka klienti mohou skenovat a zaplatit složenku (aplikace automaticky převede číselné údaje na složence během okamžiku do platebního příkazu, který klient pouze potvrdí), zadávat jednorázové příkazy, prohlížet si transakční historii nebo zůstatek na účtu, kontaktovat přímo Českou spořitelnu, vyhledat její nejbližší bankomat nebo pobočku a zjistit její otevírací dobu.
Unikátní funkcí nové aplikace, kterou Česká spořitelna nabízí jako jediná na českém trhu, je skenování složenek. Klienti díky ní mohou skenovat a velmi jednoduše zaplatit složenky. Aplikace po „vyfocení“ převede číselné údaje na složence do platebního příkazu, který klient pouze potvrdí.

Bezpečnost mobilní aplikace je zajištěna pomocí několika vzájemně se doplňujících komponentů – klientského čísla u prvního přihlášení, hesla, bezpečně zašifrované komunikace mezi mobilním zařízením a bankou, propojením unikátního výrobního čísla přístroje s účtem klienta a také nastavením denních a měsíčních limitů pro bankovní operace. Denní limit je nastaven na 30 000 Kč a měsíční na 200 000 Kč. Převody mezi vlastními účty u České spořitelny jsou bez omezení.

„Chytrý mobil má v České republice už přes 20 % uživatelů mobilních telefonů. Mobilní bankovnictví, díky němuž mají klienti banku ve svém mobilu, je jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí, na kterou nyní reagujeme a obohacujeme ji o skenování složenek,“ uvedl David Lorenc ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. Přímé bankovnictví České spořitelny využívá více než 1,4 milionu klientů, z toho 1,2 milionu klientů využívá internetové bankovnictví SERVIS 24.

Bankovní aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka lze zdarma stáhnout na App Store nebo iTunes. Pro její plnou funkčnost je nutné mít aktivovanou službu SERVIS 24 Internetbanking. Aplikaci dodala společnost Cleverlance Enterprise Solution a je určena pro telefony iPhone, ale také pro tablety iPad a mobilní přehrávače iPod touch s operačním systémem iOS 4 a vyšším.

Text nevyjadřuje názor redakce